Naar de inhoud

Français

Bestaande klant?

Lentiamo pick-up locaties

  • PostNL Pakketpunt (2-3 werkdagen) Prijs € 3,90

  • DHL Express ServicePoint (1-2 werkdagen) Prijs € 9,90

  • DHL Express Lockers (1-2 werkdagen) Prijs € 9,90

Dichtstbijzijnde ophaalpunt zoeken

Voer je adres of postcode in:
show_only

Veelgestelde vragen over ophaalpunten

Hoe lang is de levertijd tot het afhaalpunt?

Je bestelling wordt binnen 2-4 werkdagen na de verzenddatum afgeleverd bij het afhaalpunt naar keuze met PostNL.Met de service van DHL is het 1-2 werkdagen. Verzending naar een afhaalpunt/locker van GLS duurt rond de 3 werkdagen.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaar is om te worden opgehaald?

Je ontvangt een track&trace om je pakket te volgen op het moment van verzending, zodat je de bestelling kunt volgen. Als je een e-mail hebt opgegeven en telefoonnummer, krijg je via het ophalen bij een GLS locker notificaties. Een pin is verzonden via SMS en e-mail.

Hoelang heb ik de tijd om het pakket op te halen?

Je hebt 8 dagen de tijd om je pakket op te halen voordat het naar ons wordt teruggestuurd. Bij een GLS-locker heb je 3 werkdagen de tijd.

Kan ik mijn bestelling direct bij het afhaalpunt/locker betalen?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling te betalen bij het afhalen. Je kunt je bestelling voor verzending online betalen met Bancontact, creditcard, PayPal, Apple Pay en Klarna.

Is het mogelijk om terug te sturen via een ophaalpunt?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling te retourneren via een afhaalpunt. Lees ons retourbeleid voor meer informatie.

Wat heb ik nodig om mijn pakket op te halen bij het afhaalpunt?

Neem een ID en een bestelnummer mee. Als u problemen ondervindt bij het ophalen van uw pakket, neem dan contact met ons op. Bij het afhalen bij een GLS locker heb je een PIN nodig.

Ga voor meer informatie over alle beschikbare leveringsmethoden naar de bezorging en betaling pagina.

Damon Offline

Damon Customer Care

Hulp nodig?

Bel ons (Ma-Vrij 8:30 - 16:00 uur)

02 446 01 11 / info@lentiamo.be

Damon, Customer Care